Wednesday, February 6, 2008

bagai baru bersua..

huhu..it's me again..salam everybody..

nak tulis ni kat shoutbox mcm panjang sgt..so, ingat jadikan post terus kut..

tadi bukak page ni, to see if there is any new updates..pastu, bila terpandang nama korang semua..rasa macam baru sangat2 jumpa korang..baru sangat3..rasa mcm baru lps borak2 ngan korang, gurau senda, makan2 etc..baru as in, pagi tadi..or semalam..baru yang teramat la, if you know what i'm saying..


pastu rasa pelik, asal aku rasa cam tu kan..did i dream all that? pastu cuba la ingat, aku ada mimpi ker pasal korang? rasanya tak la pulak..


pikir punya pikir..baru aku ingat.. sepanjang pagi tadi, takder kerja..hence aku menyelongkar mus'ab aku ni..(mus'ab is my laptop) and, i found the video that In took during sambutan birthday Moon tempoh hari.. ala..hari yang kita pakai baju lawa2 tuh.. huhu..

but, nak cerita nya..rasa seronok sangat waktu tgk balik kerenah setiap sorang dlm video tu..ada yang sgt aktif menceriakan suasana..ada yang sangat tekun menjamah makanan..ingat tak? goreng pisang oz..with that delicious cake baked by whilewhiting..and selepas menonton tu..rasa macam baru jer 'bersua' dengan semua orang..(sampai tak dapat bezakan samaada aku btul2 jumpa korang, or aku tgk video korang)..hehe..

no wonder, sekalipun dah agak lama kita tidak bertemu, tetap terasa amat dekat dengan diri ni..




alhamdulillah..indahnya kenangan yang kita ada..

sungguh..rindu pada kamu semua..

2 comments:

biskut marie said...

yeay hBo...windu kat In lah tu?? ehe...windu kat sumer.. =)

muna khaider said...

ala.. tak sukenye tgk video tu.. huhu.. i dun like seeing myself in videos tau.. menyampah je rase.. heheh..

tapi betul2.. miss u all.. nnt kte buat video byk2 lg this year. last year byk gambo je,, heee..