Tuesday, January 20, 2009

kalian istimewa..

pertemuan yang tidak dirancang...

perjalanan yg tidak pernah terlintas langsung di mindaku. semuanya on the spot.

bermula dengan rasa berbelah bahagi..pergi atau tidak..pergi atau tidak.. bermain-main persoalan itu di minda... alasannya mudah: malas.. satu lagi alasan: perlu lakukan sesuatu untuk cuti ini..tidak boleh berpeluk tubuh.. dan banyak lagi alasan tersirat. (it is between me and Him)
kehadiranmu teman... teman yang insyaAllah ditautkan hati sejak zaman ruh (bak katanya..insyaAllah) membuatkanku terus nekad terus bulat keputusan : PERGI!.

Alhamdulillah ya Tuhan...ALhamdulillah333333xxxx.... berjuta-juta lemon lime dan segala2nya.. kutemui sesuatu yg kuyakin semua ini adalah dalam perancanganMu.. You know BEST.

memori terindah...
rasa macam muda je 22tahun ni.. bila ditemukan dengan adik-adik itu.. baru terasa ke'kakak'annya aku ini..
'kak intan' 'kak intan'... sweet.. ^_^ mengenangkan kalian.. teringat waktu kita mujahadah melawan rasa takutkan pacat. teringat waktu kita akhirnya tiba di air terjun. waktu kita sama-sama meredah sungai. teringat semua memori bersama itu. (oh! sangat tak suke pacat.huhu)

ku kagumi semangat kalian.. rasa ingin tahu kalian.. ihsar kalian.. kesabaran kalian..

rindu kalian...

muga bertemu lagi insyaAllah... ^_^

ku yakin..segala yang berlaku adalah perancanganNya yg terbaik... Alhamdulillah.
kadang terfikir..mengapa aku yg melaluinya ya Allah? (bukan mengeluh..) Pasti ada sesuatu untukku kan Allah? Whereever u are..u are there for a reason...(or maybe for many reasons..)

Alhamdulillah...



oh..happy belated birthday mar.... =) muga sentiasa berada dalam lindungan dan rahmatNya..Amin.. ^_^

1 comment:

Anonymous said...

Jazakillah ;)

kami pun dalam kerinduan..insyaAllah di lain kesempatan moga kita dapat dipertemukan lagi.. It was a wonderful journey, semua tu tetap dalam kenangan kami..semua ilmu yg sudi dikongsi, masa yg diluangkan, senyum tawa, sesi membuang pacat.. hehe semua masih segar di dalam ingatan.. Moga Allah sentiasa memberkati akhowat d sna